Pyjamas

Publicerad 2010-02-28 15:42:32 i Allmänt,

Går fortfarande runt i min pyjamas men det är inte så konstigt när jag var uppe strax efter två och åt min frukost och klockan är ju bara halv 4 nu. Det ända jag hunnit med sen jag vaknade är att måla naglarna med mitt nya nagellack. Jag har ju shoppat lite smått både i fredags och igår, kan visa bild på det sedan. Har blivit riktigt dålig på att visa upp mina shopping fynd på senaste tiden, men men.. Det blir så ibland. Jag ska väl gå och klä på mig kläder nu, mormor och morfar är här och resten av familjen kommer också hit sen (systrar + sambos) alla vi tjejer i min familj har namnsdag idag, så vi ska ha middag bara därför med hela familjen!


Jag på tåget när jag och Malin skulle till 360 för CUM's modevisning och dansa!
Så himla vacker...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela