Reko mot EKO!

Publicerad 2010-02-09 09:13:16 i Allmänt,

Japp Temadagens tema, just nu är jag hemma för läraren till vår första och enda lektion idag kom aldrig. Känns lite sådär, då hade man ju inte behövt stressa på morgonen. Känner mig riktigt opepp på temadag men ska nog vara med ändå.. Den börjar ju först kl 10.00 så kan väl pallra mig iväg till skolan då. Är de tråkigt är det väl bara att gå hem antar jag, har aldrig varit med på en temadag förut då jag utnyttjat dessa tillfällen att vara hemma och plugga.

Mm, jag antar att det kommer handla om miljön och ekologiska saker och liknande. Hm, kan ju vara med till lunch i alla fall så slipper man fixa lunchen hemma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela