Selma Lagerlöf

Publicerad 2010-02-02 15:13:37 i Allmänt,

S och jag hade vår redovisning om Selma Lagerlöf idag och om varför hon blev tilldelad Nobelpriset. Det gick bra först ut av alla grupper så det känns bra att ha det avklarat, behöver inte komma på fler lektioner förrän Svenska C börjar!



Nu ska jag väl börja knåta ihop lite saker till projektarbetet som ska skickas in senast på fredag i en första version, nu måste man verkligen jobba på så det blir klart i tid och man uppnår det betyg man vill ha.
Måste fixa min engelska också, den drar igång snart igen och måste få klart bokrecensionen om boken jag inte läst klart, usch den är sämst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela