Skola, UF-mässa och akuten!

Publicerad 2010-02-23 20:30:19 i Allmänt,

Idag har jag varit i skolan halvdag, sedan var det dags att bege sig till Älvsjö mässan för att kolla på skolans företag. De var trevligt, fanns hur mycket olika företag som helst och vissa var mer lika än andra och vissa hade samma idéer. Men det var mysigt att strosa runt där med några från klassen och gå till alla montrar för att äta godis :)

På vägen hem sedan som ringer bästis mamma och frågar om numret till en annan kompis och får då veta att bästais blivit påkörd. Åh herregud tänkte jag och hoppade av en station tidigare för att komma till akuten för att vara med henne. Hon mådde verkligen inte så bra, fick röntga axeln men den var bra. Åkte sedan hem när läkarna efter ganska lång väntetid sagt att hon hade hjärnskakning. Usch, inge kul sånt där. Speciellt inte när vi har en kompis som gått bort i en liknande olycka för dryga 3 år sedan.. =/

Tur i oturen som man brukar säga! Älskar dig bästis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela