Soft måndag

Publicerad 2010-02-15 12:31:36 i Allmänt,

Hade en lektion i skolan idag ganska nice, nu sitter jag hemma hos syster min skulle hit och hämta mitt smink som jag lämnade här i lördags när jag skulle ut. Inge brandstation så det blir väl att hänga här ett tag, men det tycker jag om. Ikväll är det hårfix hos bästaste Ronja som gäller ser fram emot det att uppdatera min röda hårfärg och klippa lite på topparna, undrar om hon har någon ny idé eller om de får vara som de är..

Har fått tid hos ortopeden nu äntligen ringde imorse så nästa torsdag ska jag dit och kolla upp mitt knä, det som blivit så svullet och gör himlans ont nu. Jag tycker inte om att vara skadad och känna sig orolig jämt för att det ska hända något. Jag vill kunna vara normal.

Men men, nu ska jag göra något annat :) Ha en bra dag!

Kommentarer

Postat av: Jennilie

Publicerad 2010-02-15 19:12:30

Sv: Ja precis! Jag tycker inte att vi hade mycket plugg men jag antar att det var för att jag inte satsade lika mycket som många andra i min klass som jagade upp sig som bara den inför ett prov osv. Sen är jag nog rätt lättlärd också, oftast behövde jag bara plugga nån timme dan innan sen gick det bra på provet (som tur är eftersom jag är värdelös på plugga!!) haha :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela