This Is The New Red

Publicerad 2010-02-16 19:28:12 i Bilder,


Ja som sagt, The New Red, eldrött var det här och jag är nog ganska nöjd.
Men, om två veckor sisådär så är det i med blonda slingor i hela kalufsen - because I'm going blond again!
Svårt att bestämma mig? Ja och nej, gillar att testa lite olika men trivs nog bäst som blondin :)
Sen att jag inte blir bäst på bild är en anna femma ;-)



Tröjan ni skymtar på bilden införskaffades i fredags under min shoppingrunda, kanske lägger upp en bild sen om lillasyster har lust att fota mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela