Utekväll!

Publicerad 2010-02-06 13:21:28 i Allmänt,

Igår så var jag och Tina med varandra det var super roligt, hon åt här och sen så drog vi oss in till stan och gick på Metro. Det var väl en helt okej klubb inte den roligaste och jag förstod inte riktigt grejen med glasburen som var själva dansgolvet (?) att stå och dansa i en glasbur kändes sådär. Sen var det grymt hög musik så man hade typ tinnitus när man gick därifrån om man stod för länge på dansgolvet. Men men, jag och Tina hade det i alla fall trevligt. Sedan gick vi typ runt på stan och satt ett bra tag på McDonken så det blev en sen hemkomst inatt, typ strax innan 4 klev jag innanför dörren..



Finingar ♥

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2010-02-06 18:49:15

Sv: Vi tävlade i Mini-UT idag, det gick helt okej :)

Postat av: Jennilie

Publicerad 2010-02-06 19:23:33

Sv: Ja okej, let's dance gillar jag med, melodifestivalen.. nja, det skippar jag ;)

Postat av: Jennilie

Publicerad 2010-02-07 23:11:07

Sv: Ja hon är jätte snäll!! :)

Tack så himla mycket!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela