Avslöjandet!

Publicerad 2010-01-29 20:52:55 i Allmänt,

Nu såå, nu ärdet gjort det jag skulle göra förut idag =D Jag har piercat naveln min! Det blev fint tycker jag och det kändes men gjorde inte allt för ont. Skönt att kunna gå och göra det utan att behöva målsmans namnteckning, jag är ju faktiskt 18 och får göra det mesta. Blir ingen bild, försökte ta men de blev inge bra, de kommer så fort jag fixat en bra bild :)

Kanske ingen "big deal" att hålla hemligt om men jag tyckte de va lite roligt. Bara Michelle som var med som sällskap visste. Och för er som undrar så piercade jag mig på A.N.T, Tyska Brinken (nr?) i gamla stan precis bredvi Saturn Return. De är riktigt duktiga där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela