Bästa kvällen!

Publicerad 2010-01-23 12:53:03 i Allmänt,

Var ute med bästis, Veronica, Hoffe och Joahn igår på 360 och det var sjukt roligt. Länge sedan jag hade en så rolig kväll, sällskapet gör ju verkligen allt! Jag och Michelle hade ju sån tur att vi blivit sminkade på dagen på Östermalmstorgs tunnelbanestation där Frida Fahrman någon timme senare skulle ha modevisning, dock blev vi sminkade sedan blev vi väldigt peppade på att gå ut så då fixade vi ihop ett gäng och gjorde det :) Så kul!

Idag är det dags för kalas, lilla kusin har fyllt hela 8 år så det ska ju såklart firas! Och ikväll blir det att umgås med bästaste Tina!

Ha en bra lördag gott folk! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela