Gott Nytt År, 2010

Publicerad 2010-01-01 15:27:49 i Allmänt,

Idag är det 01-01-2010, häftigt! Nyårsafton för min del blev mycket bättre än vad jag hade förväntat mig. Först middag hemma med familjen min barndomskompis och lillasysters kompis. Det var gott. Sedan så mötte vi upp syrran, hennes pojkvän och hennes kompis på tåget för att åka hem till dom. Det var bara att gå upp och lämna lite grejer och hämta det vi skulle skåla in det nya året med för att sedan bege oss dit vi skulle se på alla fyrverkerier!

Jag älskar nyår, det var så himla fint och vi hade bästa utsikten över stan och allt var bara kalas! Efter vi stått och kollat ett bra tag gick vi in igen för att sjunga massa SingStar. Vi gick och lade oss när klockan var lagom mycket typ 3 tiden eller så :)

Mysig Nyårsafton som blev bättre än vad jag förväntat mig. Skickade dock inge Gott Nytt År - Mass - SMS, kände inte att jag orkade men, GOTT NYTT ÅR ALLESAMMANS!

Kommentarer

Postat av: Diana - Gravid ♥

Publicerad 2010-01-01 16:25:06

gott nytt år!! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela