Minusgrader

Publicerad 2010-01-05 13:07:23 i Allmänt,

Kyliga vinterland ♥

Det är så grymt kallt ute just nu, hos mig har vi -15 grader utomhus och det är inte riktigt frivilligt som man vill gå ut. Känns som att man ska förfrysa och mössan får man inte glömma, utan den får man ju brain-freeze och det är inte så skönt. Jag sitter och lyssnar på musik och sjunger för fulla muggar och väntar på att tiden ska gå lite grann så jag kan gå till jobbet, skönt att komma hemifrån ibland.

Klä på er ordentligt ute i kylan så ni inte blir sjuka :)

Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela