Nyårsafton på bild

Publicerad 2010-01-03 19:02:21 i Bilder,

Kvällen startade framför största spegeln i huset för lite fotografering av sig själv, färdig sminkad och efter mcyket om och men hittade jag kläder jag tyckte faktiskt passade till det nyfärgade håret. Inte lätt att hitta kläder när man nyss färgat håret i en helt ny färg!

Close-up


Middag blev det hemma med familjen + min kompis + lillasysters kompis!
Sedan åkte jag och kompisen för att möta upp näst äldsta syrran, hennes kompis och pojkvän. Vi skulle hem till dom för att fira 12 - slaget och sedan sjunga massa SingStar!
Här är jag, syrrans kompis och syrran ute för att fira in det nya året.

Min kamera är ju totaldålig så det blev inga bra bilder när man skulle fota fyrverkerier, men någon enstaka suddig bild blev det i alla fall!


God Fortsättning på det nya året 2010 gott folk! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela