Syster Stor Dag

Publicerad 2010-01-21 22:55:35 i Allmänt,

Idag har jag varit med min äldsta syster hela dagen, det har varit trevligt vi passar bra ihop. Först var vi en vända i Huddinge centrum för att kolla på present till kusin som fyllde 8 år idag, sedan strosade vi runt där ett tag och det slutade med att jag köpte ett par nya ordentliga sko av äkta läder och så. Känns väldigt bra då mina nuvarande skor är helt kassa och köpta på förra årets vinter rea på DinSko.

När vi skulle åka därifrån köpte vi med oss billiga semlor som vi sedan avnjöt efter en god lunch syster gjorde. Vi fortsatte att bara vara där hemma, åt middag, kollade på tv och tog det lugnt. Hämtade hennes sambo efter en hockeymatch och nu är jag hemma.

Har haft en bra dag!
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela