Utpumpad

Publicerad 2010-01-05 21:40:40 i Allmänt,

Åh jag är så himla trött nu, var en ganska ansträngande dag på jobbet för psyket. De hade folk hemma och eftersom de själva är en småbarnsfamilj kom det ännu mera småbarn. Jag verkligen älskar barn men det blev nästan liite för mycket, ljudnivån var inte den lägsta och skrik lite hit och dit. Men men, nu är jag hemma och helt slut i huvudet så det blir att sova snart. Jag ligger redan i sängen med datorn i knät men sen ska jag byta till pyjamas och så också, ansträngande om man är riktigt trött.

Kramis <3

Kommentarer

Postat av: Mini

Publicerad 2010-01-06 20:57:38

Har du fått en bärbar dator? :D

Postat av: Linnéa Robertsdotter

Publicerad 2010-01-06 21:15:06

Svar: Nää men vi har lånat Sophia och henkes bärbara :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela