Expert = dålig service

Publicerad 2010-07-07 23:53:38 i Allmänt,

Äntligen ska jag uppdatera lite här igen!

För väldigt länge sedan lämnade jag in min trasiga kamera på expert där drn för 1 ½ år sedan var inhandlad, för att den skulle bli lagad. När den var klar skulle butiken höra av sig... Vilket de aldrig gjorde. Nästan 2 månader senare ringer mamma och frågar vad som hänt med min kamera, de sa att den var färdig att hämta i kassan...

När vi kommer dit (igår tisdag) så fanns den inte alls, den var kastad och de hade (enligt dem) hört av sig till oss om meddelat att kameran blivit slängd för den var inte värd att laga och att jag skulle få hämta ut en ny för en viss summa pengar. Börjar leta ny kamera hittar en som jag fastnade för, ett demo exemplar, snubben i butiken springer då iväg och letar efter kartongen till kameran - vilket tar en evighet! Han hittade aldrig lådan men la undan skylten och bad oss komma tillbaka dagen efter (idag onsdag)för att han som brukar jobba på den avdelning skulle jobba då och skulle forhoppningsvis hitta kartongen. Då hade vi spenderat drygt en timme i den där butiken, om inte mer..

And so we did!


När vi kom dit idag så tog den först ca 15 minuter innan vi fick hjälp.. Sedan sprang han också iväg och letade efter den där kartongen i ja säkert en halvtimme, kom tillbaka och gick och letade bakom kassan i en kvart till.. Mamma bad mig börja kolla på en ny kamera då både hon och jag förstod att han inte skulle hitta den där spårlöst försvunna kartongen. Sedan kommer han tillbaka och frågar; "Men varför väljer du inte bara den där kameran?" Just den kamera jag nyss stått och tittat ut. Jag bestämmer mig för den och han går och fixar alla papper som skulle fixas (?) i en kvart till innan jag får betala allt. Jag och mor min kom därifrån efter 1 ½ timme... Helt slut efter allt väntande!

Sega och skit dåligt servie, hej och hå! Jag har i alla fall en ny kamera och det är jag glad över :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela