Inaktiv

Publicerad 2010-07-25 15:15:48 i Allmänt,

Är verkligen inaktiv här på bloggen men har inte överdrivet mycket att skriva och då är det bättre att jag inte skriver någonting alls. Den nyaste nyheten om lägenheten är att jag får nyckeln kl 11.00 den 13 augusti. Så då flyttar jag från min hederliga hemort ner till lilla Nyköping! Ser fram emot det mycket, från att ha bott i ett och samma hus i hela mitt liv ska jag byta stad och flytta in i en helt egen lägenhet. Det känns stort! Att jag ska börja plugga till sjuksköterska känns också oerhört bra.

Här hemma har jag rensat pyttelite, dock är det inte så mycket saker som jag måste slänga då det är hyfsat nyrensat i mitt rum. Jag ska ju ha med mig allting jag äger nu så, får väl slänga all skit och spara resten. Bara förvara det på rätt sätt också :)

Ska lägga upp lite bilder också, har shoppat lite nytt!
Hoppas allt är bra med er! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela