Jobb

Publicerad 2010-07-21 21:49:13 i Allmänt,

Min semester är slut och jag började jobba igår, fick jobba över dessutom så nu har jag jobbat 25 timmar på två dagar. Inte dåligt! Nu är jag ledig någon dag sen blir det mera jobb, men allt jag tänker på är min nya lägenhet. Nu är kontrakt och allt påskrivet och jag flyttar i mitten på augusti. Jag är så himla glad för att äntligen få flytta till eget och flytta en bit bort ifrån där jag bor nu :) Jag känner att det här kommer bli bra!

Imorgon ska jag vara med min älskade bästis och på fredag blir det att vara med äldsta syrran och systersonen Vilgot♥

Orkar typ inte skriva någonting över huvud taget, är grymt trött efter att ha jobbat ett 14-timmars pass idag. Så snart vankas sängen !!

Hoppas allt är bra med folket! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela