Rea-shopping

Publicerad 2010-07-29 05:17:45 i Shopping,

I fredags så var ju jag med mi kära storasyster och bästis, vi var på Ikea och kollade på lite möbler som jag ska införskaffa till min lägenhet och andra nödvändiga prylar man kan tänkas behöva. Sedan åkte vi till Skärholmen för att strosa runt i affärer och väl inne på Monki som är en av mina favoritaffärer handlade jag väldigt billigt :) Som man brukar göra på deras rea!


Klänning 80 kr och slanka tights 40 kr!

Hårspänne 10 kr, köpte även ett svart diadem med en rosett på också endast för 10 kr.
Älska Monki! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela