MEGA - UPDATE !

Publicerad 2010-07-29 06:06:48 i Bilder,

Eftersom jag varit lagom frånvarande från bloggen ett bra tag nu tänkte jag berätta vad jag gjort senaste tiden. Och då med mycket bilder och lite mindre text :)



Jag har solat och badat på stranden med älskade Mini, det var mycket trevligt!
Varmt i solen och i vattnet, superhärligt!



Grill och badkväll hemma hos Bästis pojkvän med trevligt folk, riktigt kul! Vi åkte faktiskt till en sjö senare på kvällen för att ta ett nattdopp, sedan åkte vi tillbaka till Hoffe för att värma oss i bubbelpoolen som är uppblåsbar :)


Jag var på Skansen med mina kusiner, tittade på alla djur och de fick springa runt och leka. Här kollar vi hur långt de kan hoppa! Och båda kunde hoppa riktigt långt! Det var roligt, men jag var helt slut efter den dagen :)




Vi satt och drack massa drinkar på Friday's en kväll, det var supermysigt!


Jag och Lina var på Gröna Lund, gud så kul det var! Vi åkte näst intill allting och både Mini och jag kan hålla med om att lilla fritt fall och lyktan var det roligaste och såklart Berg- och dalbanan ;) Säger bara en sak - Försök pussa varandra precis när kameran tar kort i Berg- och dalbanan, näst intill omöjligt men jag och Mini klarade det med nöd och näppe. En kul grej liksom :)



En grymt rolig kväll på krogen med häftiga människor, lyckat :) Blev väldigt random då jag bästis och henne pojkvän varit på gratis bio med gratis tilltugg innan. Det ända som var olyckligt var hemresan, bussen pajjade så Hoffes mor fick komma och hämta oss inne på Söder. Mycket snällt!


Och så har jag varit med syster och hennes söta son, Vilgot! <3


Så nu har ni fått en Mega-update om vad jag gjort senaste tiden, just nu jobbar jag och jag ska jobba fram till den 22 augusti. 13 augusti flyttar jag till Nyköping och den 30 augusti börjar skolan - Högskolan. Herregud helt galet men jag är glad så det ska nog gå bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela