Lugn skoldag

Publicerad 2010-06-01 13:33:03 i Allmänt,

Jaa, inte mycket att göra i skolan idag inte. Var på två lektioner, lämnade in bok och fick veta mitt betyg i religion och sedan satt jag och tittade på idrottslektionen där endast fem tappra i min klass var med plus 2 stycken som höll i lektionen :) Smörvecka i skolan så treorna står ute och bjuder på massa gott och musik så 1orna och 2 orna ska rösta på dom så man får springa ut först. NV-klasserna ligger i ledningen min klass ligger tredje sist med 1 poäng ihopskrapad ;-) HAHA !!

Sitter och lyssnar på musik ska iväg på möte lite senare - gympamöte det ska bli trevligt :)

Kommentarer

Postat av: Linus

Publicerad 2010-06-03 00:25:38

Du är så grymt söt. Jättekram <3 <3 ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela