Skanssundet

Publicerad 2010-06-13 21:25:15 i Allmänt,

Idag har jag tränat äntligen för första gången ordentligt på väldigt länge, var ute och gick och testade att springa en bit och det gick faktiskt riktigt bra med knäet och allt. Körde sedan bra styrkeövningar för knäet och lite annan styrka. Sedan gick jag hem hela vägen till Basse.
 
Här chillade vi ett tag sedan åkte vi med hans föräldrar och systerson V ut till Skanssundet för att ta båten över till Mörkö och äta middag. Det var mysigt! Lilla söta V började tycka om mig ganska mycket tror jag, fick bära honom ett bra tag, hålla handen, hjälpa honom med maten och så. Grymt söt !! När vi skulle lämna honom hemma sedan så fick jag bära honom in till mamma :) Gullunge!
Det ända tråkiga var att det började regna när vi åkte ut dit och tyvärr blev det bara uppehåll en liten stund, annars fortsatte det hela kvällen och det regnar fortfarande. Men det var trevligt ändå!

Snacka om att man är barnkär :) ♥
Hoppas ni har haft en bra söndag, det har jag! Kram

Kommentarer

Postat av: Jennilie

Publicerad 2010-06-14 17:52:28

Sv: Kul att dagen var lyckad! Min student var också awesome :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela