Studentstress

Publicerad 2010-06-05 16:21:54 i Allmänt,

Gaah börjar känna mig stressad inför måndag, hur allt kommer bli och liknande.. Måste göra det och det och det också det där också och gaaaah... Just nu håller jag på att städa mitt rum, måste shoppa en kavaj eller något då de inte verkar bli så varmt på måndag och så vill jag vara med min älskade syster ikväll och jaa.. Stressbubblan växer inombords det yttre eller hjärnen är på en annan planet och jag förblir virrig och helt stirrig så då blir inget gjort istället och ännu mindre när man blir tjatad på... Får panik över alla saker jag har som bara ligger och jag har ingen plats att lägga dom och herreguud säger jag bara. En egen lägenhet skulle inte sitta helt fel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela