Två dagar kvar!

Publicerad 2010-06-26 22:54:49 i Allmänt,

Om exakt två dagar så sitter jag på bussen som ska ta mig ner till Köpenhamn! ROSKILDE närmar sig med stormsteg och jag har det mesta som ska med, endast några småsaker som jag ska fixa först på måndag samma dag som jag ska åka eftersom jag jobbar hela 14 timmar imorgon! Såå, känner mig lite småstressad och vet inte riktigt hur jag ska packa ner mina saker i väskan :P Men men, imorgon kväll ska jag ta mig td till att lägga ner allting på ett vettigt sätt :)

Resfeber har jag som bara den, haha nervös typ :) Men jag har ju extra sis med mig så det kommer gå braa!!

Midsommaroutfit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela