Ahaa, nu fattar jag!

Publicerad 2010-03-31 15:35:45 i Allmänt,

Jag har sedan snart ett år gått till läkaren pga mitt utstående öga.. Orsaken till det utstående ögat har haft att göra med sköldkörteln och jag har ätit diverse medeciner för detta. Först idag fick jag mig en klar förklaring på vad som var fel på mig. Känns bra, dock ska jag fortsätta äta medecinerna för mina värden hade inte sjunkit så mycket sedan sist.. Men nu känns det bättre när jag har en förklaring till vad som händer i kroppen :)

Hoppas ni har en bra dag, själv inväntar jag kvällen :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela