Färdig!

Publicerad 2010-03-09 00:00:35 i Allmänt,

Äntligen blev jag klar med min religionsuppgift, hoppas den blir godkänd och lite mer än så! Imorgon är det dags för skola igen efter sportlovet hade ju en extra dag eftersom jag hade studiedag idag. Så det blir rivstart imorgon då jag går 8.20-16.30, men det är bara att bita ihop! Sedan är det bara hem och plugga massor för det är religionsprov på onsdag och sen har jag en stor engelska uppsats som ska vara inlämnad på fredag, har en kvarglömd engelska grej att lämna in också. Attans att jag ska ha tappat motivationen när den behövs som mest men jag vill ju bara slippa skolan nu, längtar till studenten!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela