Hard work work!

Publicerad 2010-03-24 14:02:04 i Allmänt,

Dags att plugga satan nu dåå, har engelskan som ska bli klar för att kunna redovisas imorgon. Gjorde ju klart läxan igår det känns bra, min lärare tyckte jag var bra på att ta egna initiativ så det är väl bara att ta till sig och fortsätta så! Sedan ska jag läsa Religionen eftersom jag missade lektionen idag pga att jag var med syrran på UL och mvc och grejer. Spännande spännande, mitt framtida jobb :) Det jag siktar mot i alla fall!
Sen är det en hel del annat som också måste göras, dygnen är för korta kan man inte förlänga dom på något sätt ibland?

Nej nu jäklaranamma ska jag sätta fart och börja knappa på datorn så jag får ner någon text.. :)  Skulle mer än gärna vilja gå ut och njuta av det fina vädret men icke, det får bli nästa soliga dag eller nåt!
Ha en bra dag gott folk!


Återigen en London bild från Madame Tussauds - Här som OS-mästare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela