Konsert - Hoffmaestro & Chraa

Publicerad 2010-03-28 19:56:54 i Allmänt,

Var på konsert igår en grymt bra konsert, dansade asset av mig och vi var alldeles genomsvettiga när vi gick därifrån. Kul att man kände igen alla låtar förutom de nya såklart som ännu inte släppts med nys skivan. Vi var ett sällskap på 5 personer som var där, de spelade på Annexet och det var sjukt mycket folk!! I alla fall mycket mer än på Mika.

Bilder kommer, men mor sitter vid datorn där jag precis lagt in dom från kameran. :)

Efter konserten åkte vi hem till syster Ronja och bytte kläder och fixade till oss, sedan gick vi för att möta upp fler folk och sedan gick åkte vill till Ego. En helt okej club med bra musik, nackdelen var att man var tvungen att gå igenom dansgolvet för att komma till garderoben och det var typ värsta genomfarten. Detta gjorde till att jag tappade mitt vinglas som jag knappt druckit hälften av, men men nog överlevde jag det. Sen kväll med tanke på att man vred om till SOMMARTID inatt!


HOFFMAESTRO & CHRAA <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela