Linnéa ♥ Michelle

Publicerad 2010-03-21 16:39:46 i Bilder,


Jag och bästisNivå 22 innan första studentskivan!


Innan andra studentskivan i fredags - vi två skulle vara rejvare!
Och får man inte kvinnan på kort får man ta det bakifrån..

Jag är dock mer än gärna med på kort :) Roligt roligt!

Syster S hjälpte oss mid prickarna, oh yes UV-smink is the shit! Woho.
Mötte bästis klasskompis på station och tyckte vi var ashäftiga ;-)

Det var på Tinas skiva vi var på i fredags och hon var gladare än någonsin!

Kommentarer

Postat av: Michelle

Publicerad 2010-03-21 19:05:32

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Postat av: Michelle

Publicerad 2010-03-21 23:18:47

Jag älskar dig bästis! ♥♥♥

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela