Piteå

Publicerad 2010-03-04 17:01:00 i Allmänt,

Dålig uppdatering, jag vet. Men jag har haft fullt upp de senaste dagarna och jag befinner mig inte i Stockholm längre. Jag är nu hos mina kusiner uppe i Piteå, helt underbart och dom har sjukt mycket snö och folk åker med skotrar ute på gatorna. Lite annorlunda om man jämför med hemma :) Jag trivs bra här, Tina är med mig hon med!

Idag så har vi varit på Pite Havsbad och badat det var roligt och blött :) Höhö! Bilder kommer sedan när jag kommer hem får ta och knäppa lite mera kort, den ligger i väskan just nu.

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela