Slarv!

Publicerad 2010-03-12 09:47:15 i Allmänt,

Inatt var jag uppe till 3, kanske inte så konstigt med tanke på att jag jobbat natt igår natt. Satt och försökte skriva på den där sablans engelska uppsatsen och ja jag har kommit en bit men jag har låångt kvar. Så efter att ha varit i skolan och gått på dagens lektion och jobbat lite med projektet så måste jag hem och skriva igen. Inte kul! Den ska ju vara inlämnad idag, jag tror att det jag fastnar på är att den ska vara uppbyggd som en C-uppsats på högskolan. Men men, bara att köra hårt helt enkelt och skriva så det ryker! ( om de ändå va så enkelt )
Studenten vart är du ?!?!


Hatar att jag ofta slarvar med att plugga allt i sista minuten men gosh så skoltrött jag är nu!! Vill jobba jobba jobba!


                                                      Bild tagen precis innan sportlovet!

Kommentarer

Postat av: Natta

Publicerad 2010-03-12 16:25:53

Jävligt fin bild Linnéa :) So pretty :D <3

Postat av: TommyB

Publicerad 2010-03-14 14:17:02

sötfan! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela