Snabb natt

Publicerad 2010-03-11 05:02:14 i Allmänt,

Inatt så har jag jobbat, eller jag jobbar fortfarande slutar ju inte förrän 07.00 då jag jobbar natt. Allt har gått bra dock fick jag en väldig rivstart och så var det en hel del att göra fram till klockan 2 ungefär, men sedan har det varit riktigt lugnt faktiskt. Har fixat med lite rutiner och så nu när jag inte haft någon att prata med inne på datorn, hade tur hade vänner att prata med nästan ända tills klockan var 4 :)
Har precis druckit en kopp te i försök att göra min nästäppa lite lindrigare, så fort jag kom till jobbet blev jag dunderförkyld. Inge roligt hoppas det går över snart..

Tanken var ju att jag skulle skriva klart en engelska upsats under natten men det har minst sagt gått riktigt dåligt. Fick ihop ett stycke ungefär, så jaa.. Det här kommer bli en lång dag för mig, jag går ju i skolan idag också. Det kommer nog gå bra ellet nåt, panik som vanligt. Allt pga min dåliga planering.

Nu ska jag göra annat, Puss!

Kommentarer

Postat av: Jennilie

Publicerad 2010-03-11 12:55:51

Sv: Ja alltså HM's nagellack är mycket mycket bättre!! :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela