Sova tidigt ?!

Publicerad 2010-03-30 00:09:31 i Allmänt,

Ja jag undrar vad de är för här går de inte att sova i tid iaf, kollar på klockan och tänker att snart, snaart ska jag sova. Kollar igen och tänker, nu borde jag faktiskt gå och fixa mig för sängen. Kollar klockan återigen och tänker, shit jag borde verkligen sova nu. Går och fixar mig, sitter vid datorn lite till, tänker nu är de sängdags. Kan inte avsluta konversationerna, kollar på klockan igen och räknar hur många timmar jag får sova = alldeles för få. Pratar lite till, först när jag håller på och somnar framför skärmen stänger jag ner, lägger huvudet på kudden och somnar.
Vaknar morgonen efter och undrar varför jag inte gick och lade mig tidigare och tänker, det ska jag göra ikväll. Gör jag det ? Haha, inte en chans !! :-)


God Natt Allesammans!

Kommentarer

Postat av: Jennilie

Publicerad 2010-03-31 18:18:53

Sv: Hihi så kul att du gillar den och att vi kan sprida glädje och kärlek :) Ha en trevlig kväll.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela