Systrami

Publicerad 2010-03-23 22:35:15 i Allmänt,

Är hemma hos syster stor min som vanligt, det är alltid trevligt här! Träffade henne direkt efter skolan eftersom sista lektionen hade vi på badet där vi spelat vattenpolo (vilket var hur kul som helst!!), följde med ut på deras land, åkte och åt och nu ikväll har vi varit hemma. Imorgon ska jag med henne på tillväxt ultra det ska bli hur spännande som helst, längtar massor. Bara en lektion imorgon sen måste jag jobba som bara den med min engelska som ska vara klar och redovisas på torsdag.. Blää nervöst!


Har äntligen fått syrrans London bilder!
Här är jag med Marilyn Monroe på Madame Tussauds!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela