Uptown Girls

Publicerad 2010-03-04 22:55:07 i Allmänt,

Ikväll har vi mest suttit vid datorn alla vi tre, ätit middag och sen har vi åkt runt i kusinens kompis bil i sisådär 2 timmar. Typ sånt man gör när man är här i Norrland, men de va väl trevligt eller nå. Känns som att jag kommer prata norrländska när jag far hem för jag har redan börjat och jag har varit här i ett dygn.

Nu efter bilåkandet så såg jag och Tina min kompis på Uptown Girls, den började precis när vi kom hem igen så vi passade på att se den. Nu har alla gått och lagt sig men inte jag. Jag är inte sovtrött än jag.. Men borde kanske gå och lägga mig ändå, imorgon ska vi fara ut på stugan och hälsa på min farfar. Det ska bli roligt, har ju inte sett han sen i somras. Har aldrig sett hur de är där ute på vintern så det ska bli kul, undrar om de blir nå skoteråkande då med.

Nu ska jag göra något annat och sedan krama kudden :) ♥

Kommentarer

Postat av: Jennilie

Publicerad 2010-03-08 14:01:36

Sv: Ja alltså jag älskar också att variera mig men nu behåller jag nog det bruna ett bra tag alltså! =) Och ja, jag vet hur dte är med hår, ibland blir man asnöjd och ibland blir man.. mindre nöjd. Tack :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela