Brandstationen - sista gången

Publicerad 2010-05-24 15:15:47 i Allmänt,

Idag var det sista gången på brandstationen, det var dags att lämna tillbaka all grejer känns så braa! Vi fick även veta hur de löste sig med betygen på våran sista kurs - vi hade en 50 poängskurss som ska vara op 50 timmar på 4 timmar. Och till provet vi hade så hade de inte gått igenom det som skulle komma på provet och vi hade inte fått något kompendium. Såå alla blev tilldelade ett varsitt MVG !! Känns bra :) Alltid behövligt ju!

Snart ska jag åka iväg igen, träna barnen. Men eftersom de har börjat helrenovera vår hall så ska vi vara i en annan hall vilket resulterar i att jag måste åk drygt en timme innan träningen börjar. Skit jobbigt, annars brukar jag ju kunna gå. Men det blir nog bra :)

Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2010-05-24 17:44:02

Det är bra med mig, trött bara! Haft en bra dag? Okej. trivs du med jobbet? Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela