Då var det dags igen...

Publicerad 2010-05-03 20:48:12 i Allmänt,

Japp äntligen har jag fått min förbaskade tid !! Som jag nämnt tidigare så är mitt knä inte okej och jag har gått och väntat på operationstid i 5 veckor nu, vilket inte var så konstigt när jag ringde dit idag då de inte ens förstod min läkares kommentarer. Skumt skumt. Men nu har jag fått operationsdagen - Nästa tisdag, alltså den 11 Maj är det dags för den TREDJE knäoperationen. Jag är bara glad de blir av då jag är trött på att gå med ett trasigt och ont knät.

Sen så vad dom gör vet jag inte förrän operationen är gjord - ortos eller inte det är frågan. Lagar dom något, ja då blir de ortos gör de ingenting eller tar bort en meniskbit så blir det frömodligen bar kryckor i cirkus en vecka! Puh, så jobbigt det ska va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela