Dagen D

Publicerad 2010-05-11 09:01:00 i Allmänt,

Idag är det Operationsdags! Trodde först jag inte skulle få opereras då dom ringde och sa att operatörerna var sjuka, snacka om att jag blev pissed off !!! Två minuter efter att dom lagt på och jag skrikit lite arga ord och svordomar ringer dom igen - "Hej, du måste ju tro vi är helt knäppa här på dagkirurgen men vi har en tid till dig i alla fall, kom den tiden du fått du är välkommen hos oss!" Eeeh, bäst för er s u c k e r s !!
Såå, nu är det dags :D Som jag väntat, är jag glad ? Ja och Nej - förväntar mig det värsta då kan det bara bli bättre!

Vi hörs säkert senare idag! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela