Engelska prov...

Publicerad 2010-05-07 09:23:13 i Allmänt,

Har nyss skrivit engelska prov, vi hade delen writing kvar av alla prov och det gick sämst! Har nog aldrig skrivit en så dålig uppsats, glad om jag får G liksom.. Blääh! Jaja alla har sina dåliga dagar, det löser sig!
Nu sitter jag i skolans bibliotek och väntar på att nästa lektion ska börja, borde plugga något annat så länge.. Fixa min powerpoint till min gymnastik redovisning kanske...

Ha en bra dag folket! Själv längtar jag till kvällen... :)

Kommentarer

Postat av: Jennilie

Publicerad 2010-05-07 13:22:39

Nu öppnar vi äntligen vår webbutik! Vi slår upp portarna under dagen/kvällen.



Butiken: www.jencastyle.se



Mvh Jennilie och Camilla

Postat av: Jennilie

Publicerad 2010-05-07 16:36:13

Sv: ja det låter himla trevligt det där!! =D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela