Hostmedicin

Publicerad 2010-05-26 11:41:03 i Allmänt,

Jahapp, mår bättre nu har varit på vårdcentralen.. Lämnade lite prover och hade lite förhöjd sänka och lite förhöjt antal vita blodkroppar så typ bara något virus.. Jaja, fick hostmedicin mot hostan som jag haft i flera veckor nu så hoppas den släpper.. Nu ska jag nog ta igen lite sömn och försöka sova, ska iväg och fixa mina naglar sen. Tänker inte avboka tiden, vill verkligen fixa dom innan studenten ju och nu har jag hittat ett ställe med bra erbjudande så det tänker jag inte missa!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2010-05-26 19:44:38

Jag går termin 2 av 6 så jag har 2 år kvar. Ska bli otroligt skönt att komma ifrån skolan 12v i sommar, är rätt sliten och trött efter 2 riktigt tuffa terminer. Behöver ladda batterierna lite nu! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela