Iron Man 2

Publicerad 2010-05-04 22:21:27 i Film,

Ikväll var jag och såg på Iron Man 2 med ♥, det var trevligt. Filmen var bra tycker jag men börjar känna mig lite mordisk eller något då jag verkligen tyckte att det var roligt när det sprängdes massa saker hela tiden. Haha, sista stora smällen när jättemycket exploderade såg det ut som massraketer och jag tänkte på Nyårsafton! Skumt. Men ja handlingen var väl okej - kul film att se om man tycker om action. Han huvudpersonen är stencool, ser bra ut också :)

Bildkälla: Google.se

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2010-05-05 08:57:59

Japp SM är nästa tävling :) Den går 20-23 maj i Halmstad, ska du dit?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela