Lugn natt

Publicerad 2010-05-23 22:38:06 i Allmänt,

Än så länge verkar det som att det blir en lugn natt :) Har inte gjort särskilt mycket alls sen jag kom till jobbet vilket känns skönt eftersom jag inte jobbat på ett tag. Dock går klockan väldigt sakta, lite föör sakta för att det ska vara okej.. Men då hinner jag ju plugga men lite svårt när man har sällskap på datorn. Trodde jag glömt bort allt som hade med jobb att göra men det sitter i ryggmärgen så när jag kom hit var allt som vanligt och ingenting känns konstigt :)

Sov gott allesammans, ni som får sova.. Jag får sova imorgon lite hipp som happ som haver, ska ju till skolan en sväng, sen på kvällen träna barnen... Det löser sig!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela