Operation på ingång..

Publicerad 2010-05-10 21:27:14 i Allmänt,

Japp, imorgon är dagen D. Dagen då jag lägger mig på operationsbordet för tredje gången. Känns väl sådär, jobbigt att inte veta hur jag kommer må efteråt. Vet ju inte alls vad de kommer göra, ortos eller inte - det är frågan! Jobbigt att leva i ovisshet men men.. Det gör man väl jämt.
Håller på att skriva samhällskunskapen vilket går dåligt, har inte lång tid kvar på mig så känner mig lite småstressad men en uppgift ska jag väl i alla fall få in. SUCK!

Så efter klockan 00.00 när uppgiften ska vara inlämnad ska jag gå och tvätta mig med äckliga Descutan, nå jäkla rengöringsmedel man måste tvätta sig med innan man ska opereras kvällen innan och samma morgon.. Bläää... Håret blir helt knas och huden likaså, helt uttorkad.

See ya - dags att plugga vidare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela