Plugg

Publicerad 2010-05-10 09:37:54 i Allmänt,

Idag blir rena rama pluggdagen.. Ska skriva klart en hemskrivining som ska vara inskickad senast 00.00 inatt, sen har jag brandstationsprov idag som jag inte pluggat till - Panik! Det är väl dom sakerna som är prio 1, sedan måste jag fixa klart min gymnastikredovisning som jag ska ha på onsdag... Sen har jag lite grejer till att fixa med, snacka om att allt kommer så här panikartat i slutet... Bara tre veckor plugg kvar - Se det positivt!

Ha en bra dag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela