Sämst.

Publicerad 2010-05-26 01:24:30 i Allmänt,

Har suttit och skrivit en jäkla uppgift som jag inte fattade ett piss av, roligt? Nä inte det minsta, flummade massor men det är inte så konstigt då de är ett flummämne och det material vi fått att utgå från är helflummigt bara massa knäppa ord man inte förstår ett jota av. Attans. Jaja hoppas den är okej och jag får mitt VG i slutbetyg iaf då är jag nöjd.. Borde börjat ordentligt med uppgiften redan förra veckan så hade jag haft tid att fråga om hjälp men nej jag får väl skylla mig själv, sämst som jag är! Whop whop, en redovisning kvar sen no more plugg!!

God natt gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela