Sjukling

Publicerad 2010-05-26 08:31:53 i Allmänt,

Vaknade klockan 5 imorse av att jag frös som bara den, låt bokstavligt talat och studsade i sängen. Kämpade mig upp för att kolla tempen, hade 38 graders feber så tog två alvedon så febern skulle gå ner. Men drygt en timme senare så var febern uppe på 39,1 så tog en ipren och först efter jag tagit den så började febern gå ner. Ligger dock fortfarande helt deckad och har typ fortfarande feber trots tabletter... Inge kul :( Väntar på att vårdcentralen ska höra av sig, ska väl få en tid där..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela