Släktkalas

Publicerad 2010-05-22 13:18:52 i Allmänt,

Idag har jag äntligen haft avslutning med mina småbarn, det var jätteroligt :) Allt gick bra och föräldrarna tycker vi tränare gjort ett bra jobb och det känns väldigt bra att höra! Man känner sig lite extra duktig då :)

Nu har jag snabbstädat som en tok för vi ska ha släktkalas här hemma, så nu blir det en snabbdusch för mig så jag hinner fixa mig lite innan allt folk börjar komma här runt klockan 14 tiden.. Snacka om mycket att göra jämt, men jag tycker det är roligt. Det mindre roliga är allt fika man måste äta, tjockisvarning !!!

Nej nu måste jag skynda mig, jag är inte känd för att kunna duscha snabbt.. Jag står gärna i duschen sisådär 30 minuter kanske :) Haha, man vill ju bli ren!

Ha en bra dag ute i solen gott folk! Kram

Kommentarer

Postat av: Denise

Publicerad 2010-05-22 13:33:42

Fin blogg! Haha, lycka till i duschen ;D

Jag har frågestund i min blogg nu, skulle vara kul om du ville ställa en/flera frågor. Då blir jag glad! :) Ha en fin dag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela