Solbränd

Publicerad 2010-05-20 19:14:01 i Allmänt,

Idag har jag varit ute och stekt massor i solen, hur skönt som helst. Först satt jag i skolan och tog vara  på solen sedan åkte jag hem till ♥ för att fortsätta att sola. Det är hur varmt som helst på hans uteplats/veranda så där satt vi och stekte massor med musik :) Hur mysigt som helst, sen var vi ner till bryggan så han fick fiska lite och han fick napp. En liten gädda som jag tyckte var äcklig, haha !! Ska nog träffa han senare ikväll också och sova över där.
Och jag har fått färg idag vilket jag är riktigt nöjd över, trött på att vara en blekfis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela