Städdags!

Publicerad 2010-05-13 15:57:20 i Allmänt,

Jag städar mitt rum och jag kan säga er, det var inte igår !!!! Damm överallt, kläder överallt, papper överallt, skolböcker överallt. Herregud, jag som ändå tycker om ordning och reda, måste ta och fixa till mitt rum eller kanske flytta hemifrån snart.. Få lite störra yta förhoppningsvis :)
Kanske blir så till hösten om jag kommer in på skolan då kanske man kan fixa studenlägenhet eller något åt det hållet, men men..

Now, back to the städning of my room !! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela