Studentskiva

Publicerad 2010-05-28 12:52:26 i Allmänt,

Igår var jag på studentskiva, det var ganska roligt. Var väldigt trött blir det av min hostmedicin.. Det var inget drag när vi kom (var där med bästis och Jess).. Sen så ville vi inte bli sena hem så tog sista tåget och det var drag där när vi gick. Men men, vi var där en stund i alla fall vilket var trevligt :) Skönt att komma hem tidigt!


Idag ska jag in till stan och fixa lite saker :) Trots att jag är småsjuk men de måste göras, ska kolla på skor och så till studenten juu.. Almost there now ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela