The Sims 2

Publicerad 2010-05-29 11:51:37 i Allmänt,

Haha jag är verkligen en nörd ibland :) Satte mig och började spela The Sims 2 typ vid klockan 1 inatt och satt nog och spelade till halv fem eller sådär.. Jag var inte ens trött men tänkte att det kanske inte är superbra att vända på dygnet helt och hållet innan skolan är slut! Men gosh, jag tycker det är sjukt kul att spela och snacka om att tiden bara flyger förbi när man spelar det. Love it, ska spela mera nu medans jag fortfarande har huset för mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela